Správa přístupového hesla
pro externího registrovaného uživatele JESO

 

Přihlášení do aplikace JESO:

 

Změna a obnova zapomenutého hesla:

Externí uživatelé si mohou po přihlášení na stránku https://idm.nature.cz heslo změnit pomocí tlačítka <Zapomenuté heslo> – doporučovaný postup po obdržení primárního hesla. Stejný postup platí i při zapomenutém hesle.

 

 

Tlačítko přesměruje uživatele na stránku https://idm.nature.cz/idm/#/password-reset.

 

 

Po vyplnění Uživatelského jména – registrovaná e-mailová adresa, ověření uživatele a stisknutí tlačítka <Resetovat heslo> obdrží uživatel do uvedené e-mailové schránky časově omezený odkaz na stránku, kde je možné si heslo změnit, či vygenerovat nové.

 

Po opakovaném kontrolním zadání nového hesla, ověření uživatele a stisknutí tlačítka <Nastavit heslo> je nové heslo vloženo do systému a připraveno k přihlášení. Heslo musí obsahovat číslice, minimálně jedno velké a minimálně jedno malé písmeno. Nepřípustné jsou speciální znaky jako např. &, #, ~ atd.

 

Pozn.: Popsaný postup je možný pouze v případě, že uživatel má k dispozici platný přístup ke svému původně registrovanému e-mailu.